Termeni si conditii

Utilizarea site-ului galaxiamarket.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea dumneavoastra a termenilor si conditiilor de confidentialitate, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea Site-ului pentru a le putea consulta in orice moment. In situatia in care nu sunteti de acord cu aceste conditii, va solicitam sa nu utilizati site-ul nostru de internet.

Galaxiamarket.ro isi rezervă dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, va solicitam sa urmăriti in mod periodic eventualele modificari.

1. Comanda telefonica

Puteti oricand sa comandati telefonic la nr. de telefon 0766.672.637. Un operator va prelua comanda dumneavoastra si va inregistra datele de facturare si adresa de livrare.

2. Comanda pe e-mail

Puteti oricand sa comandati printr-un e-mail trimis la www.galaxiamarket.ro. E-mailul trebuie sa contina neaparat un numar de telefon la care sa va putem contacta, datele de facturare si datele de livrare, produsul si cantitatea dorita. Un operator va va contacta telefonic si va confirma inregistrarea comenzii dumneavoastra.

3. Comanda online

Pentru a accesa categoria dorita, folositi meniul de navigare din partea stanga.

Pentru a compara produse aparent asemanatoare, odata intrat in pagina unui produs, utilizati modulul de comparare apasand butonul "Sistem de comparatie ". Comparatia poate fi facuta numai pentru produse din cadrul aceleiasi categorii. Puteti compara maxim 4 produse odata.

Pentru a gasi produsul dorit puteti folosi si caseta Cauta produse in magazin, situata in partea stanga superioara.

Ca sa previzualizati o posibila comanda, puteti adauga produsele dorite in Cos si apoi sa le vizualizati apasand pe butonul de Cos aflat in partea dreapta superioara. Pentru aceasta nu trebuie sa fiti autentificat. Tot de aici poti sa "Vizualizezi" sau sa "golesti cosul" de cumparaturi.

Realizarea efectiva a comenzii se realizeaza in 3 pasi: Pasul 1 din 3 - Adaugarea de produse in cos, Pasul 2 din 3 - introducerea datelor de livrare si Pasul 3 din 3 - Apasarea butonului "Trimite comanda".

1. Plata cu numerar la livrare = Ramburs

Plata comenzii se face cu numerar, in momentul primirii produselor, direct la agentul firmei de curierat, care va emite si chitanta aferenta incasarii. 

2. Ordin de plata

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza Facturii Proforma emisa de furnizorul produselor in momentul efectuarii comenzii, fara nici un cost asociat transferului de bani, in afara celui perceput de banca platitorului. Livrarea produselor, se va face in acest caz, dupa confirmarea platii.

Aceasta poate fi gasita atat in e-mail-ul de confirmare a comenzii, cat si ulterior in contul dumneavoastra deschis la Galaxia Market.

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: S.C. EVIPRIM COM S.R.L.

Cod Fiscal: RO16206385

Adresa:Câmpineanca, Str. Ion Creanga, Nr. 18, Cod postal 627055, Judet Vrancea

Cont IBAN: RO74RNCB0827114609530001

Banca:Banca Comerciala Romana, Sucursala Focsani

3.Plata cu cardul

Plata cu cardul se poate efectua atat cu cardul personal cat si cu cel al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PayU. Galaxia Market nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.


In acest sens, furnizorul produselor/bunurilor cumparate emite factura pentru bunurile livrate, facturi in cuprinsul carora se vor regasi:

  pretul bunurilor cumparate, pret vizibil pe site in dreptul fiecarui bun sau produs (pret care include toate taxele, inclusiv TVA aferenta);

  Costul transportului.
Livrarea se face prin Fan Courier. Pentru un colet expediat prin Fan Courier cu plata ramburs (transport + rambursare bani in cont), taxele de curierat sunt maxim 16,50 lei + tva (pentru primul kilogram), in functie de greutatea produsului, costurile transportului crescand cu 0,90 lei/kilogram (plus tva).

Exemplul nr 1: pentru un produs cu valoarea de 100 lei, greutatea coletului fiind de 7 kilograme, costurile de transport vor fi : (16,50 lei + (6 kg * 0,90 lei)) *1,24 = 27,16 lei, in acest caz factura totalizand 127,16 lei (100 lei valoarea produsului cumparat + 27,126 lei costuri transport), aceasta fiind suma ce va fi achitata de cumparator.
Exemplul nr 2: pentru un produs in valoare de 1.000 lei, greutatea coletului fiind de 14 kilograme, costurile de transport vor fi : (16,50 lei + (13 kg * 0,90 lei)) * 1,24 = 34,97 lei, in acest caz factura totalizand 1.034,976 lei( 1.000 lei valoarea produsului cumparat + 34,97 lei costuri transport), aceasta fiind suma ce va fi achitata de cumparator, etc.

Aceste tarife sunt valabile pentru cele 2.281 localitati din aria de acoperire Fan Courier.  In conditile in care expeditia se efectueaza in afara retelei Fan Courier intr-un sens, se adauga ca si cost suplimentar 0,80 lei/km + tva aferenta.

In mod cu totul exceptional, avand in vedere ca majoritatea colaboratorilor SC EVIPRIM COM SRL (furnizori ai produselor expuse pe site) sunt din judetul Vrancea, transportul produselor livrate in interiorul judetului Vrancea, este gratuit.

Avand in vedere necesitatea de a fla in timp real informatii privind disponibilitatea produselor dorite, Galaxia Market a introdus starile stocurilor online si in pagina oricarui produs, deasupra butonului Adauga in cos apar informatii despre stoc.

Astfel, in dreptul produselor expuse, pot apare urmatoarele informatii:

1. In stoc, caz in care, produsul se afla in stoc, printr-un mail transmis catre contact@galaxia-market.ro, puteti afla detalii despre cantitatea produselor solicitate a fi cumparate. 

2. In stoc magazin, caz in care, produsul se afla in stoc la punctul de lucru al SC EVIPRIM COM SRL, situat in localitatea Ciorani, comuna Pufesti, judetul Vrancea, printr-un mail transmis catre contact@galaxia-market.ro, puteti afla detalii despre cantitatea produselor solicitate a fi cumparate. 

3. La comanda, caz in care produsul se poate livra in 2 pana la 7 zile( prin comanda la furnizor), printr-un mail transmis catre contact@galaxia-market.ro, puteti afla detalii despre cantitatea produselor solicitate a fi cumparate.

4. Stoc limitat, caz in care produsul se afla in stoc, insa in cantitati limitate, printr-un mail transmis catre contact@galaxia-market.ro, puteti afla detalii despre cantitatea produselor solicitate a fi cumparate.
5. Stoc furnizor, caz in care produsul se afla in stoc la furnizor si este disponibil la vanzare, printr-un mail transmis catre contact@galaxia-market.ro, puteti afla detalii despre cantitatea disponibila a produsului pe care doriti sa il achizitionati.
6. Lipsa stoc, caz in care produsul nu se afla in stoc, printr-un mail transmis catre contact@galaxia-market.ro, puteti afla detalii despre perioada in care produsul poate fi achizitionat de catre dvs.

Produsele cumparate prin intermediul acestui site, altele decat cele vegetale, au o garantie de la minim 12 luni si pana la maxim 60 luni din momentul achizitiei, in functie de furnizorul fiecarei marci in parte. Fiecare produs este insotit de Certificatul de garantie al producatorului, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

In orice situatie, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

EVIPRIM COM SRL respecta drepturile conferite prin lege consumatorului, acestea nefiind afectate prin garantia oferita. In sensul legii, este Consumator orice persoana fizica sau juridica, care utilizeaza un produs in afara activittii sale comerciale, industriale sau de productie artizanale ori liberale. Orice Consumator beneficiaza de aceleasi drepturi si garantii asociate produselor vandute.

In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul, iar Vanzatorul se obliga sa ii aduca acestuia produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea sa, ori sa beneficieze de reducerea corespunztoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse. Termenul fara plata, se refer la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masur reparatorie, luindu-se in considerare:

  1. valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  2. importanta lipsei de conformitate;
  3. daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizat fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. 

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator si va fi facuta in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, fara nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luindu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunztoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmtoarele cazuri:

  1. daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
  2. daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp de maxim 15 zile calendaristice;
  3. daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

Consumatorul nu este indrepttit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

Garantia este exclusa in cazurile in care lipsa de conformitate rezulta din:

  • modificari sau interventii neautorizate asupra Produselor facute de catre Cumparator sau de catre terti;
  • utilizarea in regim profesional, in alt scop, in alt mod sau in alt mediu decat cel recomandat de producator;
  • defectiuni survenite ca urmare a supratensiunilor din retea, a descarcarilor electrice din atmosfera sau a contaminrii cu lichide sau materii strine;
  • instalare neconforma cu Instructiunile productorului, scrise in limba roman, aflate in ambalajul produsului in momentul vanzarii;
  • arderea lampilor, a becurilor, a surselor de lumina in general - care sunt accesorii consumabile si pot fi montate ori demontate fara a folosi vreo unealta;
  • expunerea produselor, ulterior datei vanzarii, la: incendii, lovituri, inundatii, cutremure, si/sau alte incidente tinand de cazurile de forta majora, asa cum sunt ele definite de legea romana;
  • transport si manipulari defectuoase, suprapunerea peste produse a unor greutati pe durata transportului, deteriorari si loviri accidentale ori survenite ca urmare a unor accidente.

 La solicitarea unei aduceri a produselor la conformitate, se vor prezenta:

  • certificatul de garantie, completat cu data vanzarii si stampila Vanzatorului;
  • copie dupa factura, copie dupa chitanta ori bonul fiscal.

Lista unitatilor specializate de service este mentionata in Certficatul de garantie emis de Producatorii marcilor. Acest certificat a fost intocmit cu respectarea prevederilor Legii nr. 449 din 12/11/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si din O.G. nr. 21 din 21/08/ 1992 modificata, adaugita si completata privind protectia consumatorilor.

EVIPRIM COM SRL, garanteaza faptul ca produsele din acest certificat de garantie:

  • sunt noi si nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea oamenilor si a animalelor;
  • corespund scopului casnic descris in mod corect, complet si precis in instructiunile de utilizare si in publicitatea aferenta (etichetele, instructiunile sau marcajele de pe ambalajul individual), precum si  scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
  • nu au defecte de functionare;
  • au parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod. rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice facute prin publicitate sau prin inscriere pe etichetele insotitoare;
  • au instructiuni scrise in limba romana, a caror respectare permit o instalare si o exploatare corecta a produselor.

Vanzatorul este raspunzator fata de Consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul vanzarii produselor. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la data vanzarii se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibil cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Vanzatorul acorda pentru Produse o garantie impotriva lipsei conformitatii pe durata mentionata in dreptul fiecarui produs, calculata in luni sau in ani de la data vanzarii produsului. Dupa expirarea termenului de garantie, pana la expirarea duratei medii de utilizare, daca au fost respectate conditiile de transport, manipulare, depozitare si exploatare, consumatorii pot pretinde repararea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse aparute pe durata medie de utilizare a acestora.

Produsele defecte, in garantie sau post-garantie, se inlocuiesc sau se repara, dupa caz, in conformitate cu politica de service a Producatorilor si respectand legislatia in vigoare. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie si curge din momentul sesizarii vanzatorului sau al unitatii service pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si al notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Service-ul pentru produse este asigurat in perioada de garantie si postgarantie in unitatile specializate si autorizate de Producatori, a caror lista actualizata se afla pe Galaxia Market in zona aferenta fiecarui producator sau in Certificatele de garantie care insotesc produsele.